Salgsbetingelser

Hjem/Salgsbetingelser
Salgsbetingelser 2017-04-19T08:42:09+00:00

Salgs- og handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Sidesporet
Ahlgade 1B, 4300 Holbæk
Telefon +45 59 44 29 19
hotel@sidesporet.dk
CVR 12 81 61 46

Betaling
Betaling sker via QuickPay på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:

Der betales kortgebyr efter gældende satser, som er i overensstemmelse med betalingstjenestelovens § 79
Køber du billetter på Hotel Sidesporet, skal du betale et administrationsgebyr på 10 kroner pr. billet.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos Sidesporet, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: floor@sidesporet.dk.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på floor@sidesporet.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

—–

Salg af billetter

Billetkøb
Kontrollere, at billet(ter) gælder det korrekte arrangement, dato og tidspunkt.

Fortrydelsesret
Købt(e) billet(ter) refunderes ikke.
Billet(ter) refunderes kun i tilfælde af aflysning.

Erstatning af bortkommet billet(ter)
Billet(ter) erstattes ikke ved bortkomst, men er de blevet væk kan du kontakte Sidesporet og få dem fremsendt igen – gebyr kan forekomme.

Kopi og videresalg af billet(ter)
Hver købte billet har sin egen unikke QR-kode, gældende til et bestemt arrangement i henhold til teksten for dette arrangement. Det er derfor strengt forbudt, samt ligestilles med forsøg på bedrag, at kopiere en billet med henblik på at opnå adgang for flere med samme billet. Alle forsøg herpå vil blive politianmeldt og Sidesporet gør opmærksom på, at det er først ankomne billetindehaver, som opnår adgang.

Videresalg af billet er tilladt i henhold til gældende lov og Sidesporet gør opmærksom på at det ikke er tilladt at videresælge til en pris større end den samlede angivne pris på billetten.

Ændring af dato for arrangement
Ændres dato for et arrangement får billetkøberen besked om den nye dato indenfor 72 timer. Efter 72 timer kan billetkøber ophæve købet og Sidesporet skal have besked herom omgående og tilbagebetale som ”Ved aflysning af arrangement”.

Ved aflysning af arrangement
Hvis et arrangement aflyses vil Sidesporet godtgøre billet(ten)s pris – gebyr kan forekomme, samt nogle gebyrer refunderes ikke.

Reklamationer
Enhver form for reklamation, der vedrører selve arrangementet, samt købet af billet(ter) skal rettes direkte til Sidesporet – Kontakt telefon eller kontakt email.

Forbehold for fejl og mangler
Sidesporet tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser m.m.

—–

Reklamationsret

Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra Sidesporet er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Salgs- og handelsbetingelserne er senest opdateret den 19. april 2017

X